Penyokong

Isnin, 16 Januari 2012

Wajah Baru!

Assalamualaikum wbt. 


Ahlan wa sahlan kepada semua wanita dan muslimat Melaka, Malaysia & dunia. Dengan ini saya mengumumkan bahawa Nisa' Melaka telah pun berwajah baru dan mempunyai page sendiri di Facebook. Nisa' Melaka juga amat berbesar hati untuk mengalu-alukan perkongsian dan penyertaan semua! Jangan lupa mengikuti perkembangan terkini Nisa' Melaka di sini! Pelbagai perubahan boleh dikongsi bersama iaitu:


1 . Tema ungu diperkenalkan sebagai warna dan identiti Nisa'
2. Ruangan iklan untuk sahabat-sahabat yang mencari ruang publisiti perniagaan mahupun perkara-perkara yang menjadi keperluan. Insyaallah, harga dikenakan amat berpatutan.
3. Page Facebook Nisa' Melaka diperkenalkan di url http://www.facebook.com/pages/Nisa-Melaka
4. Maklumat untuk dihubungi yang terkini iaitu no. contact Pengarah Nisa' Melaka, Setiausaha Nisa' Melaka dan Unit 3N untuk penyertaan dan makluman lanjut.
5. Nisa' Melaka juga mengalu-alukan sumbangan daripada semua pihak yang berminat memandangkan Nisa' Melaka merupakan NGO yang bergerak dengan dana persendirian. Sumbangan boleh dilakukan melalui Bendahari Nisa' Melaka.
6. Maklumat-maklumat aktiviti Nisa' 2012 yang bakal menyusul, lebih terkini, sensasi dan masih Islami, insyaallah


Maka, Nisa' Melaka sangat mengharapkan sokongan, penyertaan & promosi sahabat-sahabat mengenai blog dan page Nisa' terbaru ini. 


‘Tolong-menolonglah kamu dalam perkara kebaikan dan ketaqwaan, dan jangan sekali-kali kamu memberi pertolongan di atas perkara kejahatan dosa yang membawa kepada perseteruan, dan takut olehmu akan Allah. Sesungguhnya Allah akan mengenakan seksaan yang amat dasyat’. (Surah Al-Maidah: 2)


Bersama-sama kita martabatkan ilmu, iman dan amal, insyaallah..

Tiada ulasan: