Penyokong

Jumaat, 3 Ogos 2007

Salam Perkenalan

Assalamualaikum.
Dikesempatan ini Nisa’ Melaka mengambil kesempatan untuk memperkenalkan diri kepada mereka yang masih belum berkesempatan untuk mengenali Nisa’ secara dekat.

Nisa’ Melaka menitikberatkan tentang kebajikan, kemanusiaan dan kemasyarakatan. Nisa’ berhasrat untuk menjalin hubungan akrab dengan semua pihak bagi merealisasikan usaha untuk berkhidmat kepada masyarakat.

Misi Nisa’ adalah melahirkan generasi yang mengagungkan agama, mencintai ilmu dan berakhlak mulia.

Nisa’ dibahagikan kepada 4 unit khas yang mempunyai peranan yang tersendiri bagi merancang program-program. Unit-unit tersebut adalah :
i. Unit Kerjaya
ii. Unit Pembangunan Insan
iii. Unit Khidmat & Kaunseling
iv. Unit Nisa’ News Network

Setakat ini Nisa’ Melaka telah menganjurkan banyak aktiviti-aktiviti yang bersesuaian untuk remaja khasnya. Antara aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan adalah
i. Kursus Remaja Pintar Solehah siri 1 hingga siri 6
ii. Explorace Nisa’
iii. Nisa’ Games
iv. Jambori Nisa’
v. Konsert Nisa’
vi. Rehlah Nisa’
vii. Forum remaja

Nisa’ Melaka juga sedang merancang beberapa aktiviti-aktiviti yang menarik untuk dilaksanakan pada masa-masa akan datang. Sehubungan itu Nisa’ Melaka amat mengalu-alukan penyertaan anda semua untuk bersama menjayakan aktiviti-aktiviti Nisa’ samada sebagai peserta ataupun sebagai pelaksana. Apa yang perlu anda lakukan adalah mendaftarlah sebagai ahli Nisa’.

Akhirnya, muga salam perkenalan yang dihulur Nisa’ akan disambut oleh anda semua. Nisa akan lebih bermakna dan ceria dengan kehadiran ANDA . ANDA dan NISA’ “kita laksanakan IMPIAN BERSAMA” .Wassalam.

Pengarah Nisa' Melaka

1 ulasan:

Nadia Syakila berkata...

Assalammualaikum..
Tahniah kepada Nisa' Melaka..
Alhamdulillah..dgn adanya blog ini dapatlah ahli2 nisa' di luar negeri mengetahui perkembangan Nisa' Melaka..
teruskan usaha..
ALLAHUAKBAR..