Penyokong

Isnin, 27 Ogos 2007

Nisa' Melaka akan mengadakan Jambori Nisa' bermula 1 sept hingga 2 sept 2007. Bertempat di Melaka Tropical Fruit Farm Sg Udang. Bayaran RM 55.00. Sehubungan itu Nisa' Melaka mengalu-alukan penyertaan semua remaja perempuan yang berumur 12 hingga 18 tahun untuk turut serta dalam jambori ini.

Pelbagai program yang menarik telah diaturkan. Antaranya adalah pengisian1 - Manisnya menjadi gadis suci yang akan disampaikan oleh Dr Maimunah, Dr Pakar Perbidanan dan Sakit Puan Hospital Melaka. Pengisian 2 - My Heart akan disampaikan oleh Ustaz Akhwan Affandi dan Pengisian 3 - Milik Siapakah Gadis Ini yang akan disampaikan oleh En Abd Razak Hassan.

Selain itu Peserta akan di uji ketahanan mental fizikal dan mental mereka dalam outdoor games- Berakit dan Berhalangan. Burung Hantu- merupakan satu slot menguji kekuatan jiwa peserta untuk berhadapan dengan situasi yang mencabar. Slot Mai Skodeng akan memaparkan masalah sosial yang melanda remaja pada masa ini serta beberapa pengakuan remaja yang telah insaf.

Nisa' Melaka mengharapkan Program ini akan mendapat sambutan daripada semua remaja dan sokongan daripada semua ibubapa. Mudah-mudahan sokongan daripada anda akan memberikan kekuatan kepada Nisa' Melaka untuk mengaturkan pelbagai program pada masa-masa akan datang sebagai alternatif kepada berbagai program yang melalaikan remaja hari ini.

Akhirnya kepada ANDA yang telah terbaca ruangan ini harap dapat sebarkan kepada mereka yang terdekat dengan ANDA untuk sama-sama menyertai program ini.

Maklumat lanjut Sila hubungi:
016 6324716 Rogayah
013 6804802 Rohani
013 6674588 Mahani

Tiada ulasan: